JavaScript lijkt te zijn uitgeschakeld in uw browser. Voor de beste gebruikerservaring, zorg ervoor dat javascript ingeschakeld is voor uw browser.
KLANTENSERVICE


VEELGESTELDE VRAGEN
Waar is mijn bestelling? ▼
Wanneer je bestelling is ontvangen door Budbee, ontvang je middels e-mail de Track & Trace en de verwachte leverdatum. Middels de Track & Trace word je constant op de hoogte gehouden van de laatste informatie over de bezorging. Daarnaast kun je de chauffeur met het pakket via realtime tracking op uw smartphone volgen.
Zijn er verzendkosten? ▼
Voor bestellingen onder de € 150,- betaal je € 6,95 verzendkosten per bestelling. Bij bestellingen boven de € 150,- is verzending gratis!
Kan ik ook grote volumes bestellen? ▼
Wanneer je een grote bestelling zou willen plaatsen of een speciale aankoop wil doen voor bijvoorbeeld een evenement, kun je per e-mail contact met ons opnemen. Onze webshop is aangesloten op ons centrale voorraadsysteem. Wij kunnen jou hierdoor direct informeren of de producten op voorraad zijn. Wanneer jouw bestelling meer dan € 3.000,- bedraagt dienen wij aanvullende informatie te ontvangen conform de geldende wetgeving. Eén van onze medewerkers zal in dat geval contact met je opnemen.
Door wie wordt mijn bestelling bezorgd? ▼
Wij maken gebruik van Budbee, de groenste, soepelste en meest nauwkeurige online bezorgservice. Bezorging vindt uitsluitend plaats op werkdagen tussen 17:00 uur en 20:00 uur. Met bezorging aan huis kun je zelf aangeven waar en wanneer Budbee het pakket mag bezorgen. Wanneer je bestelling is ontvangen door Budbee, ontvang je middels e-mail de Track & Trace en de verwachte leverdatum. Middels de Track & Trace word je constant op de hoogte gehouden van de laatste informatie over de bezorging. Daarnaast kun je de chauffeur met het pakket via realtime tracking op uw smartphone volgen.
Met welke betaalmethodes kan ik betalen? ▼
Je kan bij Topdrinks betalen met:
- Bancontact
- Bancontact Mobile
- Apple Pay
- Maestro
- VISA
- Mastercard
- PayPal