Verzending Topdrinks

Bezorging

Bezorging vindt uitsluitend plaats op werkdagen tussen 17:00 en 20:00 uur. Wij streven ernaar jouw bestelling binnen de opgegeven termijn te leveren. Het kan helaas voorkomen dat door drukte bij onze verzendpartner je bestelling te laat wordt geleverd. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen bij onze partner. Wil je informatie over de status van jouw pakket? Neem dan contact met ons op via telefoon (+ 31 858 082 155) of per e-mail (info@topdrinks.be).

Verzendkosten

Topdrinks hanteert een gestructureerd verzendbeleid gebaseerd op het totaalbedrag van je bestelling. Hieronder vind je een overzicht van onze verzendtarieven:

Totaalbedrag bestelling Verzendkosten
Bestellingen onder € 15 € 7,95
Bestellingen tussen € 15 en € 25 € 6,95
Bestellingen tussen € 25 en € 150 € 5,95
Bestellingen boven € 150 Gratis

Het is belangrijk om te weten dat deze verzendkosten onafhankelijk zijn van het aantal flessen of producten in je bestelling. Het gaat puur om het totaalbedrag van je aankoop.

Verzendpartner

Wij maken gebruik van DPD. Wanneer je bestelling is ontvangen door DPD, ontvang je middels e-mail de Track & Trace en de verwachte leverdatum. Middels de Track & Trace word je constant op de hoogte gehouden van de laatste informatie over de bezorging. 

Verzendgebied

Wij leveren in heel België. Leveringen in het buitenland zijn op dit moment niet mogelijk via topdrinks.be maar wel via onze buitenlandse lokale vestigingen, voor leveringen in:

Bij Topdrinks zorgen we ervoor dat jouw kostbare en breekbare flessen veilig worden verzonden. Soms kan het gebeuren dat jouw bestelling in meerdere dozen wordt bezorgd en dat er een dag tussen de leveringen zit. Onze excuses voor het eventuele ongemak. We streven ernaar om jouw bestelling snel en veilig bij je thuis te bezorgen, met behoud van de productkwaliteit.